Specialized Turbo Creo Super Light na novo definira zmogljivost cestnega e-kolesa. Je najlažje e-kolo v svojem razredu, hkrati pa je zmogljiv in živahen. Kolo ima lahek karbonski okvir (tak, kot ga ima S-Works), ki močno zniža težo kolesa in tako izboljša njegovo zmogljivost. Peresno lahek motor SL 1.1 poveča vaš vložek s tudi do 240 vati tihe in zmogljive pomoči. Odzivna krivulja navora motorja postreže z močjo, ki je popolnoma v harmoniji z vašo normalno kadenco, hkrati pa ne povzroča upora, kadar vozite brez pomoči motorja.
Skrbi, da bi vas baterija motorja pustila na cedilu, so popolnoma odveč. Integrirana notranja baterija zagotavlja doseg do 130 km, z dodatno baterijo (naprodaj posebej) pa boste svojo pot lahko podaljšali še za 65 km. S pomočjo aplikacije Mission Control lahko motor SL 1.1 prilagodite svojemu slogu vožnje, snemate vožnje in spremljate baterijo. Aplikacija lahko slednjo tudi samodejno upravlja, kar zagotavlja, da bo baterija zdržala tako dolgo, kot je treba. Motor ima vgrajen tudi merilnik moči, ki lahko oddaja katerikoli napravi ANT+. Tudi brez povezave pa ima Creo SL na zgornji cevi t. i. Turbo Connect Unit (TCU), kjer so že vse glavne kontrole, ki jih potrebujete za vožnjo. Za udobje, manjšo utrujenost in večjo hitrost ne glede na teren poskrbi Future Shock 2.0. Nova verzija ponuja več nadzora prek gumba na vrhu nosilca krmila. Piko na i temu estetsko dovršenemu kolesu dodajo še vrhunske komponente Shimano GRX, sedež Body Geometry Power Sport in obroči DT R470 Boost™.
OKVIR: | FACT 11r carbon, Open Road Geometry, front/rear thru-axles, popolnoma integrirana baterija v okvirju, notranja napeljava cevi, nastavki za blatnike in prtljažnik, Boost™ 12×148 mm |
MOTOR: | Specialized SL 1.1, custom lightweight motor |
BATERIJA: | Specialized SL1-320, fully integrated, 320 Wh |
ZAVORE: | Shimano GRX 810 – hidravlične disk zavore |
OPREMA: | Shimano RX812 GX, Shadow Plus, 11 prestav (zadnji menjalnik) / Shimano GRX 810 hydraulic brake levers, mechanical shifting (prestavne ročke) / 11 prestav |
PLAŠČI: | Specialized Turbo Pro, 700×28 mm |
SEDEŽ: | Body Geometry Power Sport, steel rails |
OBROČI: | DT R470 Boost, 12×110 mm, 12×148 mm |
TEŽA: | 12,1 kg |