Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Špica šport

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Špica šport so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Špica šport je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Špica šport, Aleš Leben, s. p. – v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja ponudnikov sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime (slednje je enako njegovemu elektronskemu naslovu, ki ga sam določi v svojem profilu) in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Špica šport, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • Osnovne podatke o identiteti podjetja (ime in sedež podjetja, davčna številka);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • opis bistvenih značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • informacije o dostopnosti izdelkov (vsak izdelek in vsaka storitev, ki sta v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bila dostopna v razumnem roku); roki se zaradi razmer, nastalih v zvezi s covidom-19, lahko podaljšajo;
  • pogoje dostave izdelka ali izvedbe storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene (te morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti, ali že vsebujejo davek in stroške dostave);
  • informacije o načinu plačila in dostave;
  • informacije o časovni veljavnosti ponudbe;
  • rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; tudi to, koliko (če sploh) vračilo izdelka stane kupca;
  • pojasnilo postopka ob morebitni pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene vsebujejo DDV in so izražene v evrih (EUR), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo samo ob naročilu prek spleta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja med ceno v spletni trgovini in ceno v ponudnikovi poslovalnici.
Vse cene in drugi podatki so informativni in se lahko spremenijo brez predhodne najave. Cena se lahko spremeni tudi zaradi spremembe menjalnega tečaja ali zaradi razmer na trgu. 

Kljub izjemni skrbi ponudnika, da bi zagotovil kar najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo spletna trgovina Špica šport kupcu omogočila odstop od nakupa, hkrati pa mu ponudila rešitev, ki bo zagotovila obojestransko zadovoljstvo. Darilnih bonov ni mogoče zamenjati za gotovino.


Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcij so navedeni ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo.


Reklamna sporočila

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Morebitno željo uporabnika, da reklamnih sporočil ne bi prejemal, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe pravočasno popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne predstavljajo nujno lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ponudnik ne odgovarja. Če izdelka ni na zalogi, lahko pri novi dobavi pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Morebitno pritožbo in reklamacijo lahko uporabnik posreduje po elektronski pošti na e-naslov prodaja@spica-sport.si ali po klasični pošti na naslov:
Špica šport, Aleš Leben, s. p., Ljubljanska cesta 4 a, 1241 Kamnik.

Ponudnik mora v osmih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z zakonskimi normativi podjetje Špica šport, Aleš Leben, s. p., ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V skladu z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo uredbe (ES) št. 2016/2004 in direktive 2009/22/ES podjetje Špica šport, Aleš Leben, s. p., objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Načini plačila

Spletna trgovina Špica šport uporabniku omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju ob dostavi paketa (največji dovoljeni znesek plačila po povzetju je 250 evrov);
  • s plačilno kartico;
  • ob prevzemu blaga v trgovini Špica šport (Ljubljanska cesta 4 a, 1241 Kamnik) med delovnim časom (za pravne osebe velja omejitev gotovinskega plačevanja do 420 evrov z DDV);
  • z nakazilom na TRR podjetja Špica šport po izdanem predračunu; ob naročilu kupec po elektronski pošti prejme predračun, naročeno blago se kupcu odpošlje po prejemu denarja na račun prodajalca;
  • nakup na obroke z obročnimi karticami NLB (24 obrokov) in kartico Diners (24 obrokov) je mogoč samo v naši poslovalnici; najnižji znesek obroka je 50 evrov (pri obročnem plačilu s kreditnimi karticami se znesek popusta zmanjša za 3 %);
  • nakup na obroke s storitvijo Leanpay je mogoč tudi prek spleta; pogoji uporabe storitve Leanpay so objavljeni na spletni strani www.leanpay.si in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu v vsakem trenutku dostopna v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Špica šport opravlja dostavna služba GLS.

Dostava je za vsa naročila (razen koles za odrasle) nad 80 evrov brezplačna, pri naročilih, manjših od 80 evrov, pa strošek dostave znaša 5 evrov in je enoten za celotno Slovenijo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov prodaja@spica-sport.si. V 30 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa mora nato blago vrniti podjetju, pri čemer neposredne stroške vračila krije sam. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, shranjeni v nepoškodovani originalni embalaži.
Če je izdelek poškodovan ali je poškodovana embalaža, ima ponudnik pravico zavrniti vračilo izdelka ali povrniti le delno kupnino.
Elektronska naprava (ure, števci), ki je bila vključena, se šteje za rabljeno in je ni mogoče vrniti!
Ob vračilu mora biti izdelku priložena kopija naročila oz. računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Pri vračilu izdelkov ponudnik omogoča prevzem paketa, pripravljenega za vračilo, z dostavno službo GLS (kupec mora, če želi izkoristiti to možnost, to sporočiti ob odstopu od pogodbe).
V primeru odobritve vračila ponudnik vrne kupcu celotno kupnino (kupnina z morebitnimi stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. 

43.č ZVPot https://zakonodaja.com/zakon/zvpot/43c-clen1

Izdelkov, ki niso v redni ponudbi spletne trgovine (in so kot takšni jasno označeni), ni mogoče vrniti. (Možnost reklamacije ali uveljavljanja stvarne napake kljub temu velja.) 

Paketi, ki jih za ponudnika prevzame pogodbeni partner GLS, ne smejo presegati naslednjih dimenzij:

  • dolžina: 200 cm
  • širina: 80 cm
  • višina: 60 cm
  • skupna dolžina in obseg: 300 cm

Izračun skupne dolžine in obsega: 2x višina + 2x širina + 1x najdaljša stranica. Največja dovoljena teža posameznega paketa je 31,5 kg.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket poškodovan, v njem manjka del vsebine ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (GLS). Ta bo skupaj s ponudnikom poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

Kupec lahko (v garancijskem roku) uveljavlja reklamacijo izdelka, če:

  • izdelek ne ustreza opisu, ki ga je prodajalec predstavil v spletni trgovini;
  • je prodajalec poslal napačen izdelek, izdelek v napačni količini oziroma barvi ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila;
  • izdelek ne ustreza svojemu namenu;
  • izdelek po kakovosti in delovanju ne ustreza običajnim izdelkom te vrste.

Po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom je mogoče blago vrniti tudi prek dostavljavca blaga, sicer pa se lahko vračilo izvede osebno v trgovini.

Če prodajalec kupca vnaprej obvesti, da ima izdelek napako oz. ni ustrezne kakovosti, kupec za to napako ne more uveljavljati reklamacije.

Za uspešno uveljavljanje reklamacije je potreben izpolnjen garancijski obrazec, ki je na voljo TUKAJ.
Spletna trgovina Špica šport se zavezuje, da bo reklamacijo rešila v 45 dneh. V nasprotnem primeru lahko kupec zahteva enak ali podoben izdelek ali vračilo kupnine.

Stvarna napaka

Za stvarno napako gre, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje in ki je prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima dogovorjenih oziroma predpisanih lastnosti in odlik;
  • se artikel ne ujema z vzorcem ali modelom.

Kako kupec stvarno napako uveljavi?

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki obvestiti v zakonsko določenem roku – v dveh mesecih od odkritja napake, podati mora natančen opis napake in ponudniku hkrati omogočiti pregled izdelka. Spletna trgovina bo kupca glede rešitve stvarne napake obvestila v 8 dneh od prejema obrazca.

Obrazec za prijavo stvarne napake je na voljo  TUKAJ.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku kupec izbere možnost Račun na podjetje in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja. 

Če kupec želi račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe pa nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni. Izdelki na zalogi bodo poslani na naslov kupca še isti ali najkasneje naslednji delovni dan. Dobavni rok za izdelke, ki jih ponudnik nima na zalogi, je 10–14 dni, razen v primeru, da izdelkov nima tudi dobavitelj. V tem primeru bo ponudnik kupca o dobavnem roku izdelka naknadno obvestil.

Pogoji poslovanja veljajo od 1. 3. 2022.