Za zagotavljanje največje hitrosti z neusmiljeno učinkovitim prenosom moči in natančnim upravljanjem je Specialized-ova ekipa inženirjev postavila in dosegla nove standarde v togosti. Ta podvig je zahteval celostni razvojni pristop, ki je združil strukturno vrhunsko dvojno postavitev z amortizerjem, nameščenim v zgornji cevi.
Ekipa Specialized Ride Dynamics je izumila revolucionarno tehnologijo blažilnikov za svetovni pokal Epic, ki kolesarju zagotavlja učinkovitost in hitro odzivnost hardtaila PLUS nadzor, zmogljivost in prenos zagona polnega vzmetenja. Amortizer SID Deluxe WCID, razvit v sodelovanju z RockShoxom, uporablja edinstvene neodvisno nastavljive pozitivne in negativne zračne vzmeti za zagotavljanje iskanega trdega “zaskoka”, v kombinaciji z možnostjo enostavne prilagoditve nastavitve za kolesarjeve želje in občutek.
75 mm zadnjega hoda kolesu Epic World Cup zagotavlja nadzor in zmogljivost veliko daljšega potovalnega kolesa. Ker je zasnovano za vožnjo na ali blizu vrhunske ravni, zagotavlja enak pozitiven hod kot 100 mm potovalno kolo, nastavljeno s 25-odstotnim povešanjem. Za nadaljnjo optimizacijo delovanja vzmetenja je ekipa Specialized Ride Dynamics nastavila stopnjo vzmeti tako, da je bila razmeroma ravna skozi srednji hod, da bi obvladala večino sil udarcev.
Epic World Cup s težo okvirja le 1.765 gramov (barvan z amortizerji in vso opremo) premaga najlažje tekmece. To pomeni hitrejše pospeševanje, učinkovitejše vzpenjanje in bolj okretno upravljanje. In vse to pripomore k hitrosti. Dosegli so peresno težo in pošastno togost Epic WC z uporabo tega, kar so se naučili pri razvoju Specialized Aethosa, najlažjega serijskega cestnega okvirja, kar jih je bilo kdaj izdelanih, zlasti napredne kompozitne oblike in oblike cevi.
- Povsem nov okvir Epic World Cup ima razvito tehnologijo vzmetenja Ride Dynamics in 75 mm optimiziranega hoda zadnjega kolesa. Zahvaljujoč tehnologiji udarcev Epic World Cup zagotavlja neprekosljivo učinkovitost pedal in je pripravljen na najtežje spuste.
- Menjalnik SRAM XX SL temelji na tem, kar vrhunski vozniki potrebujejo pri zmogljivosti prestavljanja in robustnosti, zaradi česar se popolnoma ujema z brutalnimi zahtevami sodobnih tekem.
- Popolnoma nove vilice SID SL BRAIN zagotavljajo 110 mm zmogljivosti za ublažitev udarcev.
OKVIR: | S-Works FACT 12m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12×148 mm UDH compatible rear spacing, internal cable routing, 75 mm of travel |
VILICE: | RockShox SID SL ULTIMATE BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15×110 mm, 44 mm offset, 110 mm Travel |
VZMETENJE: | RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215×40 mm |
ZAVORE: | SRAM Level Ultimate, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor |
OPREMA: | SRAM XX SL Eagle Transmission (zadnji menjalnik) / SRAM POD AXS controller (prestavne ročke) / 12 prestav |
PLAŠČI: |
Specialized S-Works Fast Trak, S-Works Casing, T5/T7 Compound, 29×2.35 (sprednji), Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29×2.35 (zadnji)
|
SEDEŽ: | Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base |
OBROČI: | Roval Control SL, Carbon offset design, 29 mm internal width, 4 mm hook width, Tubeless ready, 24h |
SEDEŽNA OPORA: | Roval Control SL carbon seatpost, Two-bolt clamp, 0 mm offset, 415/370 mm x 30.9 |
TEŽA: | 9,2 kg (velikost M) |