Z novo 12-stopenjsko skupino Shimano 105 Di2, ki prinaša elektronsko prestavljanje množicam, skupaj s hitrimi pnevmatikah Turbo Pro 700×26 mm ta novi Tarmac zagotavlja zmogljivost po bolj sprejemljivi ceni.
Pri razvoju Specialized-ovih cestnih koles sta vselej v ospredju aerodinamika in teža. Pri novem Tarmacu so si za cilj zadali izdelati cestno kolo, ki bo na ali pod omejitvijo teže UCI in to brez žrtvovanja aerodinamike. To jim je uspelo s pomočjo FreeFoil Shape Library – orodij, kot je izotopska analiza FEA, in nekaj inženirskih čarovnij najboljših inženirjev v panogi – Izdelali so karbonski okvir FACT 9r, ki tehta le 1010 gramov, ne da bi se odrekli aerodinamičnosti in togosti.
S prizadevanjem za razvoj popolnega dirkalnega kolesa so uporabili njihovo filozofijo Rider-First Engineered™, da bi zagotovili, da je novi Tarmac najbolj uravnotežen Tarmac z najboljšim upravljanjem doslej – ne glede na velikost. Z vojsko najboljših testnih kolesarjev na svetu iz treh ekip World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step in Bora-Hansgrohe – so uravnotežili kakovost vožnje med sprednjim in zadnjim delom, tako da so tudi najdaljši dnevi na kolesu še naprej udobni – vse to, ne da bi se karkoli odrekli legendarni vodljivosti Tarmaca in hitrosti zmagovanja na dirkah.
OKVIR in VILICE: | Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12×142 mm thru-axle, flat-mount disc
FACT Carbon, 12×100 mm thru-axle, flat-mount disc |
ZAVORE: | Shimano 105, Hydraulic disc |
OPREMA: | Shimano 105 Di2 (zadnji menjalnik) / Shimano 105 Di2 R7170, 12-speed (prestavne ročke ) / 12 prestav |
PLAŠČI: |
Turbo Pro, 700×26
|
SEDEŽ: | Body Geometry Power Sport |
OBROČI: | DT R470 Disc |
TEŽA: | 8,1 kg (velikost 56) |