Nič ni hitrejšega od cestnega kolesa Tarmac SL8 zahvaljujoč kombinaciji aerodinamike, lahke teže in kakovosti vožnje, ki se je prej zdela nemogoča. Samo aerodinamika ali lahka teža ne zmagujeta na dirkah – pomembna je hitrost. Zagotavljanje te hitrosti zahteva ustvarjanje brezkompromisne kombinacije aerodinamike, lahke teže, togosti in skladnosti. Skozi dirkalne simulacije z uporabo podatkov iz resničnega sveta Specialized-ova ekipa Ride Science ve, da je Tarmac SL8 najhitrejše dirkalno kolo, kar jih je bilo kdaj izdelano – 16,6 sekund hitrejši na 40 km, 128 sekund hitrejši na trasi Milano San Remo in 20 sekund hitrejši na legendarnem vzponu na Tourmalet. Tarmac SL8 je najbolj aerodinamično cestno kolo doslej. Z uporabo novih pravil UCI ima Tarmac SL8 najožjo sedežno oporo, kar so jih kdaj izdelali, kar zagotavlja, da lahko hitro premikajoči se zrak okoli nog čisteje teče nazaj. Najbolj aerodinamično je tudi krmilo. Okvir Tarmaca SL8 je15 % lažji od Tarmaca SL7 in lažji od česar koli drugega na dirkah Svetovne serije. Z ogromnim povečanjem razmerja med togostjo in težo – izboljšanje za 33 % v primerjavi s SL7 – Tarmac SL8 dvigne legendarno vodljivost, agresivno odzivnost in geometrijo na naslednjo raven. Zahvaljujoč Specialized-ovemu Rider-First Engineering vsak kolesar, ne glede na velikost, dobi enako kakovost vožnje in vodljivost brez primere. Med dvema kolesarjema je lahko večja razlika kot med moškim in žensko. Sam spol ne zagotavlja dovolj podatkov za specializacijo, kar pomeni, da je ustvarjanje moških ali ženskih koles zastarelo, zato je Tarmac SL 8 namenjen tako moškim kot ženskam.
OKVIR: | S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12×142 mm thru-axle, flat-mount disc. 685 g frame |
VILICA: | S-Works FACT 12r Carbon, 12×100 mm thru-axle, flat-mount disc |
SEDEŽNA OPORA: | S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15 mm offset |
TEŽA: | 1,37 kg (velikost 56) |