Z novo 12-stopenjsko skupino SRAM Rival eTap AXS za brezžično prestavljanje in s hitrimi pnevmatikami Turbo Pro (700×26 mm) novi Tarmac zagotavlja zmogljivost po ugodni ceni.
Za razvoj Specializedovih dirkalnih koles je bila najprej najpomembnejša aerodinamika, pri razvoju Tarmaca SL7 pa je bila na prvem mestu teža. »Aero kolesa« so bila vedno visoko na lestvici, a lastnosti sta se obrnili, upor se je zmanjšal, teža pa je narasla. Oblikovalska filozofija pri novem Tarmacu je bila ohraniti težo pod mejno vrednostjo brez zmanjšanja aerodinamike. In s pomočjo FreeFoil Shape Libraryja, orodij, kot je izotopska analiza FEA, in nekaj inženirskih čarovnij so najboljši strokovnjaki v kolesarski industriji razvili okvir, ki tehta le 920 gramov, pri tem pa se niso odrekli niti kancu aerodinamičnosti, togosti ali kakovosti vožnje.
V prizadevanjih za razvoj popolnega dirkalnega kolesa je bil nato uporabljen še pristop Rider-First Engineered™, kar zagotavlja, da je to kolo najbolj uravnotežen in najbolj vodljiv Tarmac doslej – ne glede na velikost. Z najboljšimi testnimi kolesarji na svetu, iz treh ekip World Tour (Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step in Bora-Hansgrohe), so ga prilagodili glede na njihove tisoče kilometrov na cesti. Za še večjo kakovost vožnje so uravnotežili sprednji in zadnji del, tako da so tudi najdaljši dnevi na kolesu še naprej udobni – vse to brez žrtvovanja legendarne Tarmacove vodljivosti in hitrosti, ki vodi do zmag.
OKVIR in VILICE: | Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider-First Engineered™ |
ZAVORE: | SRAM Rival disc |
OPREMA: | SRAM Rival AXS – 12 prestav |
PLAŠČI: |
Turbo Pro, 60 TPI, zložljivo, zaščita BlackBelt, 700×26 mm
|
SEDEŽ: | Body Geometry Power Sport |
OBROČI: | aluminij – DT Swiss R470 |
TEŽA: | 8,9 kg |